useeeeeeeeeeeeeeel

haha jag suger på att uppdatera I know ^^ men jag hinner inte. Rider 5-6 dagar i veckan och så måste jag ju plugga så det blir inte så mycket bloggning, men ska bättra mig! på söndag ska jag till min farbror inne i stan, han fyller år. Han har ps cs3 så jag ska få det då :) hade det förut också men vet inte vad som hände :O

Idag har jag varit i skolan, hade engelska först, sen matte och efter lunch hade vi matteprov. Sista lektionen var No. Åkte till stallet direkt efter skolan. När jag kom dit så fixade jag tutte sen så red jag, red runt slingan. Mamma kom och hämtade mig vid 5 kanske, så såg min dag ut.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu kör vi igen! ´Fast den här gången veckans ridoutfit!

Du vinner bildlänk i min meny och en intervju på bloggen! Gå in på min blogg för att läsa mer (snabblänk finns i menyn)

Puss!

2010-03-15 @ 17:16:06
URL: http://sofieslilla.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så söt! Är det din häst?

2010-06-04 @ 08:20:30
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå söta tutte:) synd att an e såld nu:(

2010-07-12 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0