tjingeling !

i torsdags så var jag i stallet red cactus och neff var där till klockan 5 tror jag sen åkte jag hem, igår så började ju skolan vi slutade runt halv 3 då fick vi skjuts hem av jennifers mamma sen så åkte vi till stallet, när vi kom dit så fixade vi hästarna jag red neff jennifer red britta sara red knutte och louise red myzak :) när vi kom tillbaka så fixade vi myzaks spilta och sen åkte vi hem. Skulle ha sovit hos sara men så vart det inte, kanske gör det idag vi får se :) senare ikväll så ska min familj och jennifers familj till bella och dom. Och imorgon ska jag till skutis :) måste lämna in min data på lagning så att jag kan bröja med designerna. Juste ! igår så köpte vi en ny data, eller pappas kompis hade typ 3 st och så hade han en kvar och då köpte dom den. Ska fixa mayas bur och fixa lite i mitt rum ,

2 eller 3  år sen, saknar dig baldur !


puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0