usel uppdatering = långt inlägg

 

har ju inte bloggat dom senaste dagarna, bara för att ja tycker att det är urtrist att blogga när man inte har någon snygg design. Jag tappar liksom blogg lusten helt och hållet. Jag har gjort några i photoshop men dom blir så tråkiga. Har frågat en tjej om hon kan göra en, så nu står jag i '' kö '' eller vad man ska säga :) Men ska försöka skriva minst 2 inlägg om dagen. Och sen när jag får en snyggare design så blir det full rulle :) men kan passa på att säga vad jag har gjort dom senaste dagarna,

torsdag: skola började klockan började klockan 8.10, efter lunch hade vi håltimme till tie över två. Drog till rackethallen för vi skulle ha idrott. Slutade där runt 15.30. Sen kom mamma och hämtade mig och jennifer vi skulle rida på tungelsta, jag red valentin :) det gick ganska bra. Efter det så kom jennifers mamma och hämtade oss och vi åkte till lilla hästen i stav, jag hittade en jätte skön hjälm ååhh vill ha den, men ska önska mig den i julklapp :) kändes som om man hade kuddar runt huvet. Jätte skön var den. Sen så åkte vi hem åt spagetti med köttfärssås och sen så pluggade jag matte :)

fredag: skola började 9. Hade engelska och vi titta på shés the man. Den var bra :) sen så hade vi matte efter det
vare lunch och sen hade vi matteprov, vet inte hur det gick. Men vi fick avbryta mitt i allt för vi skulle ta sprutan. Var väääldigt nervös. När vi hade tagit sprutan och skulle gå till bussen så svimmade bella, Sen tog vi bussen hem och jag gjorde inte så mycket. Bella kom över en stund. Sen tittade jag på film.

lördag: gick upp vid 9.40 mådde inge bra alls hade lite feber och ont i huvet. Gick och la mig på soffan åt frukost med pappa för mamma hade åkt och fixat lite grejer till pappas 40 års fest. Sen så skulle jag åka med pappa och köpa en bräda då mådde jag bättre. Elin ville följa med så hon gjorde det sen vid klockan 6 så skulle vi gå och äta, jag jennifer elin bella och sara. Jag åt en barn pizza som var jätte stor :O åt inte ens halva. efter det gick vi till bella och åt chips och sånt medans våra föräldrar var på pappas fest. Han visste inte om något, det skulle vara en överraskningsfest. Mamma sa till pappa att dom skulle ut och äta och sen gå på bio :) och sen när han kom så stod alla hans kompisat där. Dom kom hem vid 12, pappa hade kört hem några eftersom att dom inte kom med bil. Jag hade somnat i jennifers soffa haha och jennifer låg på golvet har jag för mig xd sen kom dom och hämtade mig och vi gick hem och jag somnade på en gång.

söndag: vaknade klockan 12.40 :O:O trodde att klockan gick helt fel. Hde jätte ont i armen. Mamma hade gjort i ordning brunch eller vad det heter klockan var ju ganska mycket då :p sen satte jag mig i soffan och satt vid datan. Jag skulle till stallet egentligen men då hade jag tydligen feber så dte vart inge stall :( nu sitter jag här och gör ingenting carina och dom kommer snart :) då ska vi fika. Men vi hörs !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0