stallet om en stund

nu är jag hemma från skolan :) eller jag kom för ett tag sen. Har ätit och nu sitter jag här ( som vanligt ) jennifer gick hem för 10 min sen typ. Mamma ska köra ner henne till stallet jag åker ner lite senare. Idag på rasten så gick jag och tjejerna till den lilla stranden och tog lite pictures :) kan hända att det kommer upp någon på bloggen. Vi får se. Imorgon börjar vi 11 naaaajs ! för våran SO lärare ska på möte. Fast vi har fått hem ett häfte med hem uppgifter som ska göras.  Nu ska jag inte sitta här och ruttna. Får hitta på något som gör att tiden går lite fortare hah :) aja vi hörs !

kommentera annars äre inge kul att skriva :(


Kommentarer
Postat av: bella

du e bra !:)

2009-11-25 @ 09:54:32
Postat av: Anonym

hej hej :)

2009-11-25 @ 09:55:28
URL: http://brookeed.blogg.se/
Postat av: kille

hello snygging ;) ska vi ses ?

2009-11-25 @ 09:56:56
Postat av: aci

haha bella xd

2009-11-25 @ 12:04:49
URL: http://acii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0