sorry /:

har inte skrivit så mycket nu dom senaste dagarna.. Men tänkte skriva lite om helgen så ni får något kul att läsa om  :) i fredags var jag och tittade på horseshow med brudarna det var verkligen sjukt kul ! kom hem vid 12 tror jag. Jag köpte ingenting. Hade med mig pengar men hittade inget. Eller jag hittade en jätte snygg jacka för 450 kr  skulle köpa den men hann inte för showen började. Igår så var jag och julpyntade i stallet, jag och jennifer ( www.yenniferr.blogg.se ) var ansvariga. Pyntade hos 2 hästar för dom hade ingen som pyntade. Sen när jag kom hem så åt vi middag hos mormor och morfar. Idag har jag legat och tittat på stockholm horse show typ hela morgonen. Pappa fyller 40 idag så jag ska vara hemma :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0