har man tråkigt så har man

 

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 12
Vilken klass gick du i? - 6:1
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 160 typ ?
Vem var du kär i ? hemlis
Vad brukade du göra på fritiden? - Rida, vänner.
Vilka umgicks du med? - bästa vännerna och stalltjejerna
Hur såg du ut? som nu typ
Var allt bättre då? - sådär
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Ibland

Nu:
Hur gammal är du? - 13
Vilken klass går du i? - 7:1
Vad har du för hårfärg? brunt
Hur lång är du? 165 kanske
Har du någon pojk/flickvän? nix
Vem är du kär i? - inte kär
Vad brukar du göra på fritiden? Vänner rida & plugg plugg plugg
Vilka umgås du med? bästavännerna och stalltjejerna
Hur ser du ut? brunt hår bruna ögon tyyp

Har du..

Kysst någon? Ja
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Nja
Slagit ner någon? Nej
Ljugit för en bra vän? inte menat det
Svikit någon? Ja
Fuskat på prov/läxförhör? nä

Vem:
Kramade du senast? elin
Sov du hos senast? typ jennifer
Kan du lita på till 100%? få
Är den finaste personen som finns? den finaste som fanns var lexus, men mina vänner & familj typ
Vill du vara med just nu? - är med några
Ringde dig senast? mamma typ
Skickade ett sms till dig senast? sara
Skickade du ett sms till senast? sara

Vad:

Drack du senast? Vatten
Köpte du senast? En glass
Gjorde du igår? Var i skolan, sen uss möte

Vad ska du göra imorgon? Skolan, sen HORSE SHOW ! :D

Vill du göra just nu? träffa lexus <3
Åt du senast? glass
Är närmast dig som är rosa? elinors tröja

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Nej inte kär
Du har sårat nån så de börjat gråta - Tror jag inte.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - säkert
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Jaa
Jag har smygit ut utan lov - näpp
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - nä
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Ja haha
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER

Jag kan inte svälja piller  - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - inte en hel dag :O
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN

Jag hatar begravningar - har inte varit på någon
Jag har sett någon dö - Nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0