tagen av elajjjjn.blogg.se

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej det tror jag inte

4. Dog någon som stod dig nära?
avlivades

5. Vilka länder besökte du?
turkiet med jennifer

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
a

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1-3 maj åva, 2 nov
8. Vad var din största framgång 2009?
skolan & ridningen

9. Största misstaget?
inget jag minns

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk

11. Bästa köpet?
vet inte om man kan kalla det ''köp'' men jag anmälde mig på 60 cm med lexus <3 och vi kom tvåa, det var sista gången som jag satt på hans rygg. Det var mitt bästa ''köp''.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
aktiviteter tävlingar ridkläder tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
reason to cry ridlägret 09

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

oj det vet jag inte

16. Vad önskar du att du gjort mer?

tagit mer vara på den tiden som jag hade med lexus.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datan

18. Hur tillbringade du julen?

hemma med familj och släkt

19. Blev du kär i år?
kär & kär

20. Favoritprogram på tv?
vänner

21. Bästa boken du läste i år?
kidnappad

22. Största musikaliska upptäckten?
?

23. Bästa filmen du såg i år?
har sett många men jag gillade old dogs

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag bra dag med mina vänner det var det viktigaste

25. Något du önskade dig men inte fick?
en häst

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
va med mina underbara vänner!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
ser väl vanlig ut, har inte min egna stil riktigt

29. Vad fick dig att må bra?
lexus vänner & familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
no one typ zac efron isf

31. Vem saknade du?
lexus lexus lexus och åter lexus
32. De bästa nya människorna du träffade?
ridlägertjejerna helt klart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0