min dag

skulle ju ha åkt till stallet vid 8 egentligen men det vart 12 istället.. Så går det ibland, när jag kom dit så var det några där, eller ja ganska många. backis jobbade :) jag gick ut och fotade lite men jag kom inte så långt för jag hade en katt som följde efter mig så jag fotade henne istället och sen när jag skulle fota hästarna så har jag inga batterier -.-sen så skulle jag rida, therese red cactus och jag red britta hon behövde gå lite för hon hade inte gått något dagen innan tydligen så hon var lite små pigg. Det är hon alltid men ändå det var kul :) vi red en sväng runt shettis sen så red vi lite på volten pch det gick så himla bra! jag vart riktigt förvånad kan jag säga. Hon var liksom en helt annan häst. Så har hon aldrig varit när jag ridit på henne på lektioner. Hon var jätte lugn inte alls som hon brukar. Men i galoppen så rusade hon bara fastv det gick mycket bättre sen. Jag var iallafall jätte nöjd. Mathilda och fanny fotade när jag & tuss red så bilder kommer lite senare. Efter att jag ridit så gjorde vi inte så mycket lucia tåget var klockan 4 typ kollade lite på det. Sen så åkte vi och åt. När jag kom hem så gick jag ut och hade snöbolls krig med grabbarna jennifer och en till liten tjej. Sen gick jag in och nu sitter jag här. Ska lägga mig snart. Får se när jag åker till stallet imorgon.

puss & godnatt

kommentera :)


Kommentarer
Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

man märker att du hade du kul på skutan i går!

2009-12-13 @ 09:05:22
URL: http://vildhorse.blogg.se/
Postat av: Emelie! <3

Hejhej! <3 Fin blogg du har men jag tänkte fråga dig en liten sak: Om du vill kika in på min blogg och ge en komentar på frågestunden??

www.fiki.blogg.se

www.fiki.blogg.se



Snälla det skulle vara jättesnällt! <3 // Emelie! <3

2009-12-13 @ 13:58:13
URL: http://fiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0