min dag

Idag så gick jag upp vid halv 8 typ? fick skjuts till skolan. Började med bild och ja vi gjorde inte så mycket, julpysslade mest och så. Efter det så hade vi håltimme i 2 timmar då gick jag och tjejerna upp till handen och käka på donken. Sen så tog vi en lite klurig väg tillbaka till skolan. Sara halkade ner för en as lång backe haha såg jätte roligt ut hon låg på rygg med typ armar & ben rakt upp i luften och så full fart ner. Efter det så var vi dyngsyra så vi åkte hem och bytte byxor var tillbaka i skolan runt hel skulle jag tro. Då hade vi svenska i en timme, gjorde lite korsord och sånt sen hade vi NO och då såe skev vi klart lite om vårat arbete om ångmaskiner. Vi vart klara :) slutade 15.30 typ? när vi stod vid busshålls platsen så halkar jag haha såg jätte fånigt ut aja sånt som händer. Tog bussen hem och när vi skulle gå ner för en backa så halkar alla 4 xd när vi hade kommit ner så skulle jag stampa av mig all snö så jag hoppar jämfota och halkar, det såg ut som om jag halkade på ett bananskal fast med båda fötterna. Hur lyckas man? när jag kom hem så åt jag sen så åkte jag till stallet vid 6 jag red Brisk vi red barbacka, det gick jätte bra. Sen så var det mågon som stod och skrapade bort frost från fönsterutan då vart han rädd och hoppade till fast det var ingen fara, men när jag gick förbi där andra gången så var det någon som startade en bild då vart han galen bockade som en galning haha och jag red barbacka men jag höll mig kvar, sen hände det väl typ samma sak några gånger innan han lungnade ner sig.

Det var allt för idag tror jag

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0