Lexus

det spelar ingen roll vad jag skriver inget kommer att få dig tillbaka. Jag saknar dig så otroligt jävla mycket! jag skiter i vad alla andra säger. Du lös upp min dag. Men det gör du fortfarande men inte på samma sätt som då. Det är någonting som saknas och det är du. Det känns så tomt utan dig varje gång man släpper in alla hästar så är det någon som fattas. Men han kommer aldrig tillbaka. Jag har inte fattat det än, jag hatar att säga ordet aldrig. Du har det iallafall bättre och det är det som är huvudsaken. Sålänge du mår bra så gör jag också det.
DU ÄR SAKNAD ÄLSKLING. Hoppas att vi ses en vacker dag. Jag älskar dig mer än vad du anar.
Vila i frid bästavän jag älskar dig Nu & Föralltid

Acelya <3 Lexus

här får ni lite bilder;

 jag var typ 8 eller 9 år





 vintern 07

i miss you babe <3



Kommentarer
Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

Gud va fina bilder!Jag saknar honom jätte mycket!

2009-12-13 @ 09:09:15
URL: http://vildhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0