julafton & juldagen

Tänkte skriva lite om min julafton och lite om idag. Igår på dan så fixade vi lite här hemma vid 4 så kom mormor morfar min morbror och mammas farmor hit. Mamma ville att jag och eray skulle öppna ett varsitt paket som vi hade fått utav min morbror och gissa vad det var? JO EN NY MOBIL ! :D vart jätte glad & nöjd ! sen så åt vi julmiddag det var gott efter det så öppnade jag resten av paketen fick kläder 3 filmer skor armband en datorväska med mus till och så fick jag ett par mountain horse stövlar av mormor & morfar :) dom gick hem vid 8 halv 9 tror jag, då satte jag på min film som jag hade fått. Hann inte titta klart på den.

Det var lite om min julafton ! :)

Juldagen;
idag gick jag upp vid halv 10 satte på filmen som jag inte hann titta klart på, sen åt vi frukost. Vid 12 åkte jag min lillebror och min morbror till heron city, vi skulle titta på old dogs. Först hämatde vi ut biljetterna sen så bowlade vi :) jag vann 1 gång. Efter det så åt vi thai mat. Och sen så köpte vi lite popcorn och sånt som vi skulle ha till bion vi gick in en stund innan det började. Filmen var jätte rolig, skrattade jätte mycket! vill se den igen :D vid 6 var jag hemma, då satte jag mig här. Har haft en jätte rolig dag iaf! för ett tag sen så var det ju horseshow på tv kollade på det :) imorgon så har jag inga planer för dagen, stallet är ju stängT :( så jag får se vad jag hittar på.
vi hörs!

Min nya mobil;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0