idag

idag så vaknade jag runt halv 10. Gick upp då var det bara jag och lillebror hemma gick ner och tittade om det var någon på undervåningen men det var det inte så jag ringde mamma och hon var hos sin farmor och pappa skulle till vårdcentralen. När dom kom hem åt vi frukost sen så fixade jag lite i mitt rum. Vid halv 3 skulle jag och lillebror till haninge c och handla dom sista julklapparna. Fick med oss lite grejer. Sen hämtade dom oss vid någon tid när dom hade varit och handlat. När vi kom hem åt vi middag sen skulle mamma åka till länna och pappa skulle träna. Efter 1 timme kom mamma och hämtade mig och vi åkte till handen igen för att köpa ett thomas sabo armband. Fick även med mig en randig tröja från veromoda :) det var lite om idaf



över 1 månad har gått, jag saknar dig så obeskrivligt mycket.
Vila i frid älskling <3
Lexus
1997-2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0