hel dag i stallet & om idag

igår så åkte jag till stallet vid halv 10 :) när jag kom dit så fixade jag lite i stallet, vid 11 så red vi ut en sväng, det var mysigt men kallt ! men det var det värt. Jag tycker att det är jätte svårt att hitta i skogen när det är så mycket snö haha det ser så annorlunda ut xd det tog ett tag att hitta rätt väg efter ett tag så släppte jag neff så han fick gå vart han gick och vi kom hem. När vi var hemma så pysslade jag lite med honom sen åt jag. Sara åkte hem för hon tyckte att det var kallt. Jag jennifer och elin stannade kvar med carro. Alla vattenkoppar hade frysit så jag och jennifer fixade dom men det höll inte särskilt länge innan dom frös igen. Sen så skulle carro åka iväg och hämta en grej så vi var kvar själva. Vid 4 halv 5 kom mamma med mat till mig och jennifer :) sen så fixade jag knutte red barbacka vi lekte lite för det var ju sista gången :) det var kul efter att vi ridit så fixade jag lite med knuttis sen så skulle vi fixa pollys vattenkopp då så typ var det något fel på den så den typ exploderade eller röret hoppade ur och det bara sprutade det hände några gånger. Vid 9 åkte jag hem duschade och åt och satte mig vid datan. Ännu en rolig dag i stallet som vanligt :)

skriver om idag när jag kommer hem för nu ska jag åka med mamma och köpa en grej i haninge c :)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 20:06:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0