åååhh

skrev ett inlägg men det försvann :@ skitsamma. Pallar inte berätta om min helg sov över på skutan och det vart lyckat fast på natten var det sviiin kallt! aja dag så var det ju sista skoldagen för oss. Slutade vid 12 typ åkte hem sen vid 6 så åkte jag och pappa och hämtade mamma sen åkte vi till skolan för vi skulle på möte i skolan hela klassen skulle typ sitta och snacka om nästa termin osv. Kom hem vid 8. Då åt jag. Nu sitter jag här SOM VANLIGT. Imorgon ska jagrida ut med några senare på kvällen så ska jag rida lektion :) det var lite om idag det.

jag och brisk i tisdags; ( vet inte vad jag gör haha )


jag och neff;


Kommentarer
Postat av: Angelica & Emelie

Hej Hej!

Nu har vi börjat blogga igen. Massor av nytt att läsa, Ohlala VS Ohno, bilder, ja , typ allt =)

Kika in vettja !

2009-12-22 @ 20:28:17
URL: http://aoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0