vila i frid flicka .

tjoooooooooo ! har inte skrivit något har jag märkt :O var ett tag sen .. Aja men , har varit stallet ridit och massa andra saker , juste ronja åkte i lördags och flicka avlivades idag . Tycker så himla synd om bella . Flisan var as nära på att köpa henne , menmen . Idag hade vi träslöjd åkte till en skog och gjorde massa grejer , sen hade vi engelska :) och efter det vare spanska . Fast vi fick sluta tidigare för vi fick inte plats i klass rummet ? väntade på bella sen drog vi till stallet . Tänkte på en grej också .. Jag tror inte att det är så kul för ER som läser min blogg att bara läsa om mina dagar ?  eller vad tycker ni ? för en blogg ska ju vara intressant och rolig att läsa , eller det ska min iaf . Men tänkte köra med lite olika grejer sen när jag får fler läsare :) då blire kul ! men ni får komma med förslag , pusspuss

R.I.P  1996 - 2009

Namn: Flicka
e: Thor af Mesballe
u: Savanna af Mesballe
Ras: Knabstrupperponny
Kön: Sto
Född: 1996-05-05
Färg: Gråskimmel
Mankhöjd: 115cm

- VI SAKNAR DIG GUMMAN .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0