min dag

hejsan hoppsan ! var ju i stallet . Hälsade på min lilla prins lexus <33333333 ,kom hem vid 7 då kom jag på att jag hade stallnycklarna i min jacka så mamma körde mig dit så lämnade jag dom , vi fixade alla hästarnas svansar jag tog lexus :) sen gick vi ut med dom på en liten promenad eller vad man ska kalla det , jag och jennifer . Sen åkte jag jennifer och jeanette till haninge c åt på donken mamma kom dit också efter att hon slutat , när jag kom hem stod elin och bella och studsade på min studsmatta :) sen kom jennifer och nu har alla gått . kram

Kommentarer
Postat av: Elin

dét gör fortfarande ont !, gumma studsmatta ! :P

2009-08-27 @ 19:24:41
Postat av: aci

hahahahhahahahahhah så gåre om man är galen !

2009-08-27 @ 20:55:36
URL: http://acii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0