hotwood <3



kom hem från tungelsta stallet precis åkte dit vid halv 10 då fixade vi hästarna sen lastade vi och åkte till ridhuset :) det gick jätte bra för mig är jätte nöjd! sen så åkte vi tillbaka till stallet, då släppte vi ut dom i hagen och fixade i transporten. Min förmiddag-eftermiddag har varit hur bra som helst. Juste ponnyn som jag rider heter hotwood men kallas för tutte ;)

igår så var vi hemma hos amanda innan vi gick dit så åt jag fanny jennifer sara och elin på en pizzeria i trollbäcken. Sen så gick vi till amanda, det var kul :) mamma och pappa hämtade mig vid klockan halv 1 kanske sov ju inte över där eftersom att jag skulle till stallet klockan 10.

Bilder på tutte :








Kommentarer
Postat av: emsi

Hej, jag kan göra en ny header och ändra färg på din blogg men designen ändrar jag inte :)yes gratis

2010-01-31 @ 18:07:13
URL: http://eeemilie.blogg.se/
Postat av: emsi

jag har tid nu :) lägg till och skriv till mig på msn [email protected]

2010-01-31 @ 18:38:04
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0