13.10


tjotjena ! har suttit nere hela morgonen och tittat på film , bella ringde och väckte mig och frågade om vi skulle vara lite senare . Så när jag äar klar så ska jag gå till henne eller så kommer hon :) Men vi var ju på grönan igår ! :D Åkte insane , katapulten , kvasten , extreme , blå tåget , jetline  , vilda musen , släng gungorna det var nog dom , sen gick vi ju i lustiga huset mm . Vi åkte insane 6 ggr ! wohoo . Vid 6 kom jennifers syrra med sin kompis , dom var där med oss för att vi skulle få vara kvar längre , annars hade vi fått åka hem kl 7 . Trist ! men dt vart iaf en lyckad dag med världens bästa ! Sen så spelade vi på ett sånt där choklad hjul . Eller carro betalde så fick alla ta en bricka var och om någon vann så delade vi på allting :) Vi vann en sån där stor center och en marabou ,jag fick kartongen till centern . Nu ska jag gå ner och ringa bella :) puss på er !

Kommentarer
Postat av: Mickis h <3

Aci gmn din blogg är jättefin och din design. Hoppas att du mår bar och allt sees väll ngn gång <3

2009-08-22 @ 21:19:20
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: aci

tack tack ! jadå jag mår bra , hoppas att det är bra med dig också :) kramis

2009-08-22 @ 22:53:35
URL: http://acii,blogg.se
Postat av: Elin

jag vann maraboun på min bricka :D

2009-08-23 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0